Поглеждам чат-пат Шампионска лига и ми прави впечатление масираната реклама на Газпром.
И се сещам за ФИФА, ФАФА, ФУФА, хонорари, корупция и мазало.
И се питам – за чий му е на зрителя да вижда реклама на Газпром?!
Колко са потребителите, които доброволно ще изберат продукта на Газпром, като си врътнат кранчето на парното?
Имат ли избор? Примерно един германец гледа мача, после си врътва кранчето и си казва: „Тц, днес искам в микса ми да има 50 % от Газпром, 25 % норвежки газ и 25 % от Северно море.“
Тотална идиотия на пръв поглед
Разбирам, защо има смисъл да се рекламира Хайнекен, който се продава и пие навсякъде, разбирам защо има смисъл да се рекламира примерно вафла Галена, която се продава и яде във всеки магазин, ама Газпром?!
Какъв е смисъла от тази реклама, която достига до милиони, които дори хал хабер си нямат какво е Газпром?!
Примерно в Англия, Испания, Португалия, да не говорим за други части на света, където този турнир също има милиони фенове.
Да не говорим как тази реклама се гледа в една Полша, Литва, Латвия или Естония, където думи като Газпром и Русия са считани за мръсни думи.
Днес случайно попаднах и на мач на Шалке в Бундеслигата.
Екипите с лого на Газпром, целият треньорски щаб – в логото на Газпром, рекламните пана на стадиона – Газпром.
Тъжна картинка за Германия. На фона на гзовото лоби около фрау Меркел, което се готви да изхарчи едни милиарди за Северен поток 2 и да хвърли на дъното на морето, за да заобиколи Полша и Украйна. Има ли смисъл да припомням, че предишният германски канцлер Герхард Шрьодер, напускайки канцлеството, стана директор в Газпром със 100 000 евро месечна заплата. Продажни помияри има не само в България.
Да не говорим какъв е смисъла от тази реклама пък в държави като България, която плаща най-скъпия руски газ и умишлено и целенасочено от години политиците ни я държат закачени на това кранче, от което Кремъл пие българска кръв.
Да не би българинът да има избор, че рекламата ще му повлияе в избора?!И се сещам за думички като корупция, пране на пари, купуване на влияние.
Защото както във ФИФА, така и в местните футболни централи има доста политически фигури, обвързани с тези структури
Да не говорим за милионите, които прибират самите телевизии.
А наливането на милиони от Газпром по този начин е елегантен метод за подкупване на цели политически кръгове и осигуряване на медиен комфорт.
Да си купиш по този начин политически индулгенции е не само гнусно.
То е непочтено към феновете, към спорта,
А футболните мафиоти и политическите им покровители едва ли ще се замислят какво означава думата почтеност…
Клет Шалке, клета Германия, клет футбол, клета ФИФА, ФАФА и ФУФА…
И се сещам за ФИФА, ФАФА, ФУФА, хонорари, корупция и мазало.
И се питам – за чий му е на зрителя да вижда реклама на Газпром?!
Колко са потребителите, които доброволно ще изберат продукта на Газпром, като си врътнат кранчето на парното?
Имат ли избор? Примерно един германец гледа мача, после си врътва кранчето и си казва: „Тц, днес искам в микса ми да има 50 % от Газпром, 25 % норвежки газ и 25 % от Северно море.“
Тотална идиотия на пръв поглед
Разбирам, защо има смисъл да се рекламира Хайнекен, който се продава и пие навсякъде, разбирам защо има смисъл да се рекламира примерно вафла Галена, която се продава и яде във всеки магазин, ама Газпром?!
Какъв е смисъла от тази реклама, която достига до милиони, които дори хал хабер си нямат какво е Газпром?!
Примерно в Англия, Испания, Португалия, да не говорим за други части на света, където този турнир също има милиони фенове.
Да не говорим как тази реклама се гледа в една Полша, Литва, Латвия или Естония, където думи като Газпром и Русия са считани за мръсни думи.
Днес случайно попаднах и на мач на Шалке в Бундеслигата.
Екипите с лого на Газпром, целият треньорски щаб – в логото на Газпром, рекламните пана на стадиона – Газпром.
Тъжна картинка за Германия. На фона на гзовото лоби около фрау Меркел, което се готви да изхарчи едни милиарди за Северен поток 2 и да хвърли на дъното на морето, за да заобиколи Полша и Украйна. Има ли смисъл да припомням, че предишният германски канцлер Герхард Шрьодер, напускайки канцлеството, стана директор в Газпром със 100 000 евро месечна заплата. Продажни помияри има не само в България.
Да не говорим какъв е смисъла от тази реклама пък в държави като България, която плаща най-скъпия руски газ и умишлено и целенасочено от години политиците ни я държат закачени на това кранче, от което Кремъл пие българска кръв.
Да не би българинът да има избор, че рекламата ще му повлияе в избора?!И се сещам за думички като корупция, пране на пари, купуване на влияние.
Защото както във ФИФА, така и в местните футболни централи има доста политически фигури, обвързани с тези структури
Да не говорим за милионите, които прибират самите телевизии.
А наливането на милиони от Газпром по този начин е елегантен метод за подкупване на цели политически кръгове и осигуряване на медиен комфорт.
Да си купиш по този начин политически индулгенции е не само гнусно.
То е непочтено към феновете, към спорта,
А футболните мафиоти и политическите им покровители едва ли ще се замислят какво означава думата почтеност…
Клет Шалке, клета Германия, клет футбол, клета ФИФА, ФАФА и ФУФА…